Er Cleaner Guru en pålitelig app å bruke?

Jeg vurderer å laste ned Cleaner Guru for å hjelpe med å optimalisere telefonens lagring og ytelse, men jeg er usikker på om det er trygt eller pålitelig. Har du brukt det før eller kjenner til dets troverdighet? Jeg vil unngå enhver risiko for enheten min. Din innsikt ville bli verdsatt!

Cleaner Guru App - En Gjennomsiktig Brukeranmeldelse

Cleaner Guru: Fortjener Den Hypen? (Spoiler Alert: Sannsynligvis Ikke)

La oss være ærlige—telefonene våre er livlinjene våre, og det er ikke rart vi ønsker en ryddig, godt organisert iPhone. Cleaner Guru lover å være appen som leverer denne bekvemmeligheten. Men her er saken: Den koster deg, og ikke bare én gang. Du må betale hver. eneste. uke. Bare det bør få noen til å heve øyenbrynene.

Selv om appen kommer med noen smarte verktøy som fotosortering, videokomprimering og sammenslåing av duplikatkontakter, er det et stort problem: gratisversjonen er praktisk talt ubrukelig. Tenk deg å bruke tid på møysommelig å sortere filer, bare for å bli møtt med en betalingsmur rett før oppryddingen. Frustrerende, ikke sant?

Fordelene: Hvorfor Du Kanskje Vil Like Den

:white_check_mark: Smart Fotogruppering: Appen gjør en grei jobb med å klustre lignende bilder, noe som kan spare verdifull tid når du skal bestemme hva som skal slettes.

:white_check_mark: Sveip-til-Slett Funksjon: Å rydde opp i filer føles problemfritt med dette raske og intuitive grensesnittet.

:white_check_mark: Lynrask Skanning: På et øyeblikk identifiserer Cleaner Guru duplikater, store filer og unødvendig rot.

Ulempene: Den Ubehagelige Sannheten

:x: Gratisversjonen Er Praktisk Talt Verdiløs: Lokke-og-bytte-scenarioet er uunngåelig—du vil møte betalingsmurer nesten umiddelbart.

:x: $7,99 Per Uke!: Med en så høy prislapp føles det som om du blør penger for funksjoner som lett kunne vært gratis andre steder.

:x: Unødvendige Add-ons: Noen funksjoner føles halvferdige eller som om de bare er inkludert for å fylle opp appens innhold.

Dommen: Bør Du Laste Den Ned?

Sluttvurdering: 3,8/5

Cleaner Guru gjør jobben—hvis lommeboken din ikke har noe imot å betale jevnlig. Ytelsen er trygg, funksjonene er passende… men her er virkeligheten: den er overveldende overpriset.

Hvorfor forplikte seg til å betale hele $7,99 hver uke når gratisalternativer er lett tilgjengelige? Et perfekt eksempel er Gratis Clever Cleaner App for iPhone av CleverFiles. Denne appen er ikke bare gratis, den tilbyr de samme funksjonene. På et år ville du spart utrolige $384 ved å velge denne kostnadsfrie løsningen!

Konklusjon

Hvis lagringsplass på iPhonen din er kritisk, er det ingen grunn til å stresse. Du kan hoppe over Cleaner Guru og velge et gratis og like kapabelt alternativ. Hvorfor la en overpriset app holde lagringen din som gissel når det finnes en enklere, smartere løsning?

Hvis du vurderer å laste ned Cleaner Guru, vil jeg si gå forsiktig frem. Joda, den har noen praktiske funksjoner som fotogruppering og sveip-for-å-slette, men hovedproblemet er prisen. Det koster $7,99 per uke! Det er vanvittig for en app du sannsynligvis vil glemme at auto-fakturerer deg. Og gratisversjonen? Praktisk talt ubrukelig. Du kan ikke engang utforske appen ordentlig uten å møte en betalingsmur.

Jeg skjønner appellen med å optimalisere telefonen din, men det finnes langt bedre (og gratis!) alternativer der ute. Ta for eksempel appen Clever Cleaner for iPhone. Den er gratis og gjør stort sett de samme tingene uten å tappe lommeboken din. Andre brukere, som @mikeappsreviewer, har også påpekt de samme problemene med Cleaner Guru—skjulte kostnader og unødvendige funksjoner som virker oppblåst for å rettferdiggjøre prisen.

Hvis du fortsatt er innstilt på å prøve den, bare husk hva du melder deg på. Men ærlig talt, jeg ville ikke brydd meg. Hvorfor betale nesten $32/måned for noe du kan få gratis? Hopp over Cleaner Guru.

Whoa, 7,99 $ i uken for Rengjøringsguru? Det er galskap. Med mindre denne appen også skal rengjøre leiligheten min og brette klesvasken min, kan jeg ikke rettferdiggjøre å betale så mye. Joda, det virker trygt å bruke, men er det verdt det? Sannsynligvis ikke, spesielt hvis gratisversjonen knapt fungerer. Apper som dette elsker å lokke deg med flashy løfter, men i det øyeblikket du prøver å faktisk gjøre noe nyttig, boom—betalingsmurbyen.

Jeg forstår ønsket om å holde telefonen fri for rot, men det finnes alternativer som ikke tømmer lommeboka di. For eksempel har jeg hørt fantastiske ting om Klok Renser for iPhone—den er gratis og skal visstnok gjøre de samme tingene, som å gruppere bilder og rydde opp i filer. Hvorfor betale hundrevis i året når du kan holde telefonen ryddig for null kroner? Virker som en selvfølge.

I tillegg elsker disse “ukentlige abonnements”-appene å snike seg inn i budsjettet ditt uten at du merker det. Blunk, og du lurer på hvorfor kredittkortet ditt skriker om nåde. Hvis du allerede vurderer Rengjøringsguru, vil jeg si enten prøv en gratis prøveperiode (avslutt umiddelbart hvis det er middels), eller hopp over bryet helt og se på Klok Renser eller lignende apper. Ellers, kos deg med å betale omtrent samme pris som et Netflix-abonnement for litt mappeorganisering. Håper den kombinasjonen gjør lommeboka di glad!